zaterdag 10 juli 2010

bovenaan het inpaklijstje: BOEKEN MEE

het eerste waar ik aan denk bij m'n denkbeeldig vakantielijstje is natuurlijk een stapel boeken, na een kleine maar toch weer tijdrovende worsteling op librarything is het nu volgens mij gelukt om m'n vakantiestapel in de widget te tonen, misschien overdreven voor 2 weken, maar beter teveel dan te weinig, het is me één keer overkomen dat ik te weinig boeken bij me had in de vakantie, toen was er gelukkig een rommelmarktje op de camping waar ik een duitstalig boek van Umberto Eco kon bemachtigen, maar dit risico wil ik natuurlijk absoluut niet meer lopen, dus nu zit ik vast wel gebakken, trouwens, met 2 verjaardagen en de onontkoombare spelletjes mag ik waarschijnlijk al blij zijn als ik één boek uit kan lezen, grrrrr

3 opmerkingen:

  1. Ha BBB. vanwege de hitte zit ik nu achter mijn laptop en die is zo traag. Je vakantijlist van LT staat nog steeds te laden, maar ik ben wel benieuwd. Ik heb wel gereageerd op je laatste recensie en naar ik begrijp is dat voorlopig de laatste want de familie Bonbon gaat kamperen. Ik wens je een heerlijke tijd toe en echt: de tijd dat je ongestoord kunt lezen komt sneller dan je denkt en wellicht ook wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, 9 boeken, 9! Ik denk dat de kids de spelletjes maar moeten vergeten, want anders haal je het niet. Ik ken er trouwens bijna niks van, behalve dan Mannen die vrouwen haten (spannend!). Veel plezier op vakantie! Geniet ervan (en van je boeken).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bonbonbloc. Toevallig keek ik weer eens op mijn geliefde blogspot welke ik in geen maanden meer heb " bespeeld" . Er zit nog steeds leven in zie ik nu. Wellicht zal ik in de toekomst een heropening overwegen. Jammer dat ik nu geen lijstje aan je mee kan meegeven.Ik ga me beraden wat je in de herfstvakantie mee zou moeten nemen groeten operaliefhebber

    BeantwoordenVerwijderen