zaterdag 20 maart 2010

nog ff woebie

nog ff over woebie, afgelopen week kreeg ik ook weer een paar kleuterklasjes, meestal probeer ik het voorleesverhaaltje een beetje interaktief te doen, het verhaaltje gaat over oom Jan die met z'n grote tuba bij Woebie op bezoek komt, Woebie heeft de tuba met een sopje schoongemaakt en daar werd oom Jan niet zo blij van, Woebie rent huilend naar z'n kamer, oom Jan loopt hem achterna, ik vraag aan de klas "en wat krijgt Woebie dan van oom Jan denk je?" krijg ik gelijk een luid en duidelijk antwoord van een oplettend jongetje "EEN KLAP" .....help, dit moest ik natuurlijk gauw gaan rechtbreien hahaha, nee hoor, Woebie krijgt een supergrote zakdoek om z'n traantjes af te vegen en ze maken het gauw weer goed, oeps toch maar weer iets minder interaktief de volgende keer

1 opmerking:

  1. O nee Bonbon, dat lijkt me nou net het mooiste, interactief blijven!

    BeantwoordenVerwijderen