donderdag 28 januari 2010

ding 21, aquabrowser my discoveries etc

okee, vandaag ging het ongeveer zo, eerst de jeugdhyves van de bieb een nieuwe boost geven, dwz vrienden uitnodigen, lekker veel vrienden verzamelen, op naar de 100 (voorlopig) dus is er iemand die ik vergeten ben? schroom niet en voeg snel de boekentippers hyve toe!! daarna een plaatje zoeken dat een beetje leuk slaat op aquabrowser, gezocht op aquabrowser, kleuren, vuurwerk, fonteinen, regenboog, koraalriffen, waarom? geen idee, maar ben inmiddels wel 2 uur verder haha, dat is tegelijk ook de kern van de aquabrowser, je krijgt zoveel zijweggetjes, tentakels, watervallen of whatever in beeld dat je niet meer kunt stoppen cq in mijn geval dat je niet meer weet wat je eigenlijk wilde doen, mwa, volgens mij moet ik nu maar even stoppen, wordt vervolgd

2 opmerkingen:

  1. Zo herkenbaar! Ik geloof allang niet meer in "even" google'en, "even" een plaatje zoeken, "even" enzovoort op het internet.
    Voor "even" YouTube'en is al een naam: de YouTube Loop. De omschrijving is ongeveer als volgt: als je van plan bent om "even" een filmpje te bekijken en vervolgens van het ene filmpje naar het andere klikt en een paar uur later pas weer bij kennis komt. ;-)

    Wat een leuke nieuwe boost heb je de Boekentippershyve hebt gegeven! Het zal behoorlijk wat werk (en tijd) gekost hebben, maar die extra info maakt het nog completer. Ik ben wel gevleid dat je de boekenkast-achtergrond erin hebt gehouden.
    Ga je het nou promoten via klassenbezoeken en/of balie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zeker weten!! maar ik hoop eigenlijk dat er flyertjes of boekenleggers en natuurlijk een paar mooie posters gedrukt kunnen worden met het hyves adres, dan kunnen we het veel makkelijker promoten, heb al een lijntje uitgegooid, dus ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen