donderdag 28 januari 2010

vervolg ding 21, my discoveries

wat een ontdekkingen hier! ik ben inmiddels al helemaal af van m'n papieren lijstjes, schrijf allang geen boodschappenlijstjes meer (stukje geheugentraining, dus soms 3 x per dag naar de winkel), maar heb nu wel allerlei lijstjes online opgeslagen, weet ik nog waar allemaal? takenlijstje op igoogle, verlanglijstje op librarything en bij dit ding een paar (beginnende) lijstjes op de site van de oba, met de mooie belofte dat ingeval onze eigen bieb ook een my discoveries button krijgt hetzelfde account gebruikt kan worden! trouwens ik zit te liegen, ik heb nog WEL lijstjes hier in m'n mapje (een echt mapje) met alle wachtwoorden en gebruikersnamen voor de verschillende accounts van deze 23 dingen
maar om nu op een biebsite recensies te gaan schrijven lijkt me weer wat ver gaan, dat zou ik toch liever doen op librarything, omdat dat meer een hobbysite is, tags toevoegen is natuurlijk wel weer handig en ach ja, over een tijdje weten we niet beter en zitten de hele dag interaktief te doen, online en offline!

2 opmerkingen:

  1. BBB, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal. Wat ben jij een enthousiast gebruiker geworden en zo praktisch! Ik heb het niet zo begrepen op de aquabrowser maar dat had je al begrepen, maar dat is vast ook een kwestie van "moeten wennen".
    Ik hoop mijn schip deze week veilig binnen te loodsen in de thuishaven maar ik ben benieuwd naar jouw mening over ding 22; dat was voor mij een onthutsend ding, maar ik had het niet willen missen. Zet je het Kuijer boek op LT?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, dat zal ik zeker doen! ik vind het trouwens meer een boek voor volwassenen dan voor kinderen, maja, wie ben ik?

    BeantwoordenVerwijderen