donderdag 10 december 2009

ding 17, typische 2.0 site

leuk, een typische 2.0 site, ik ben erin getuind: stumble upon, één klein nadeeltje, het neemt teveel tijd om hier lekker in rond te dolen, het is net zo grenzeloos als de winkel van malle pietje met volop mogelijkheden tot (eveneens grenzeloze)interaktie, je kunt op deze site een account aanmaken en je interessegebieden aangeven, dan krijg je van tijd tot tijd een mailtje met mogelijk leuke dingen, ook zonder een account is het een leuke site om es te rond te stommelen, dmv duimpje omhoog kun je aangeven of je de betr. site leuk vindt

1 opmerking:

  1. Hoi Bonbon, ik heb stumbleupon via jou link bekeken omdat ik toch ontevreden was met wat ik van web 2.0 wist. Ik heb ook een account aangemaakt en wie weet stumble ik nog op iets. Via MySpace ben ik ook op mensen gestumbled :-))

    BeantwoordenVerwijderen