dinsdag 29 december 2009

eh, hoe ook alweer?

dan maar even zo, hier is de link naar m'n virtuele boekenkast
het is een beginnetje, met alleen nog titel, auteur en omslag, maar toch een begin! heb ook even gespiekt op Dizzie.nl, ziet er ook wel aantrekkelijk (makkelijker dan lt?) uit, maar ik ga toch maar door met lt, want je moet natuurlijk niet altijd de makkelijkste weg kiezen, op Dizzie vond ik wel een boek dat nog niet op lt te vinden was en dat ik nu aan het lezen ben: De uitnodiging door W. Paul Young, ik kan ook beide sites in ere houden en kijken wat het beste bevalt, intussen zit ik ook al op bibliotheek 2.0, het is net een achtbaan hier, voor je het weet zit je in een nieuwe bocht, gillen man, nou, fijne jaarwisseling allemaal & voorzichting met vuurwerk en/of drank, we zullen vast veel nieuwe 2.0 dingen zien in 2010!!

sorry dat ik weer vergeten ben hoe ik een link kan leggen dmv een gadget, htmp/java moet toch kunnen?? ik krijg wel het kopje maar niet de link
Syl, bedankt voor je cadeautje!! moet je hier punten voor sparen of whatever om een cadeautje te kunnen sturen?? nu kreeg ik ook een mailtje van ning.com om me aan te melden, ben jij daar ook lid van?

1 opmerking:

  1. - Die gadget moet in het vakje "HTML/JavaScript" (1 lettertje verschil, moet kunnen ;-))
    - Die cadeautjes waren ook nieuw voor mij; ik zag dat die mogelijkheid er was en ik zag dat ik 100 punten (startgeld?) had, na versturen kreeg ik het aanbod om punten bij te kopen maar omdat dit "echt" geld kost, doe ik dat maar niet - sommige dingen moeten virtueel blijven, nietwaar?
    - Die ning.com was ik een beetje vergeten :-o ik blijk daar idd een account te hebben, maar er staat ook (wat zielig) dat ik geen sociale netwerken heb opgericht. Ai mij.

    BeantwoordenVerwijderen