donderdag 22 oktober 2009

ding 10, delicious, lekker ding

zo zitten we bij ding 10 weer lekker ouderwets te trefwoorden, ha, maar wel lekker zonder regels, dus toch een hele verbetering tov twintig jaar geleden, je kunt zeggen als je deze berg spekjes moet bookmarken: kabelspekjes, ruitspekjes, verdraaid lekkere spekjes en op zijn de spekjes, als je de spekjes samen hebt gedeeld is het ook nog sociaal, voila, very delicious! eet spekkelijk!
ik heb inmiddels Syl toegevoegd in m'n delicious netwerkje, en wil natuurlijk ook graag de andere namen verzamelen, ik probeerde Bea48, klopt die naam?? ik sta er volgens mij in (hoe kan ik dit checken?) als petrabondt, erg origineel, groetjz & tot dinges

2 opmerkingen:

  1. Lijkt dit onderdeel je niet ontzettend handig achter de inlichtingenbalie? Gewoon (of, voor sommigen onder ons: "gewoon") 1 inlichtingenaccount en vullen maar met ons allen.

    Je staat er idd met je orginele naam in en ik heb je ook al in mijn netwerk toegevoegd. Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi bonbon,
    Wat is jou weblog leuk en wat ga je hard, hehehe kan ik dat eindelijk ook eens tegen iemand anders zeggen. Vind je het ook niet jammer dat zoveel van onze medecursisten er mee ophouden.
    Misschien moet je Bea48nieuws proberen als mijn andere naam (Bea48) het niet doet. Ik denk dat delicious en bookmarking meer aantrekkingskracht hebben voor inlichtingenmederwerkers dan voor mij of mensen die er niet in thuis zijn. Ben benieuwd wat jij van wiki vind.

    BeantwoordenVerwijderen