donderdag 15 oktober 2009

ding 6 en 7

hier wilde ik een plaatje plakken, maar ik wil te snel denk ik.....

flickr, een ding waar je je foto's ordelijk kunt opslaan en delen, dus geen scheldwoord, ik heb op verschillende plekken in huis allerlei dozen met foto's staan, om ooit nog uit te zoeken en in te plakken, misschien een idee om ze allemaal in flickr te flikkeren?? wie weet, maar eerst maar es de biebfoto's, van bijv. kinderboekenweek, voorleesontbijt, klassenbezoeken, tentoonstellingen, dat zou wel leuk en nuttig zijn, alleen, hoe zit het met de privacy van degenen die toevallig op onze biebfoto's staan??
ha, joepie, m'n plaatje staat erbij, hoe deed ik dat ook alweer? nou ja, groetjes & tot dingez

1 opmerking:

  1. Weet je, Pee'tje, de bedoeling van deze ontdekkingsreis (want dat is deze "cursus" eigenlijk/immers) is dat je zelf de antwoorden op vragen als die je op mijn blog hebt gesteld, probeert op te zoeken. Zelf spelen, uitvogelen en alles. Eerst "selluf doen" en als je er echt niet uitkomt, mag je HELP roepen. Leren dmv spelen, net als vroeger, net als je kinderen nu.
    Vragen/opmerkingen kan je het beste in een berichtje in je eigen blog plaatsen; dan kunnen meerderen (niet alleen je coaches) erop reageren en krijg je wellicht meerdere (en verschillende) reddingsboeien toegeworpen.

    Omdat ik de beroerdste niet ben: in Flickr kan je per foto de privacy instellen; wel of niet, en zo ja, met wie, delen.

    Groetjes van je supernanny

    BeantwoordenVerwijderen