maandag 9 november 2009

9 opmerkingen:

  1. ha, wel een wolkje maar idd op de verkeerde plek, nou, nu eerst een hapje eten, misschien als ik de volgende keer weer kijk en dat ie dan goed is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even een antwoord op je reactie, als die vrouwen dachten dat het tupperware was dan waren ze wel heel erg blind en doof. Vrouwen gillen niet op een tupperwareparty en al dat mannelijk schoon (toch niet te sexistisch he). Zie je woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukt Bonbon! Heb je mijn reactie gelezen over hoe het 'opzij' te krijgen? Vond je het geen klus?
    Het is mij té overdonderend veel, maar ik kan me voorstellen dat het voor snelle geesten een goed gereedschap is, dat D.gedoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petra, sorry voor mijn late reactie op jou blog.
    Het ziet er heel erg proffesioneel maar vooral leuk uit. Je kunt eraan zien dat jij er plezier in hebt, geweldig! succes met de volgende dingen...........

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou die wolk is kennelijk ook niet na je hapje eten vanzelf op de goede plek aan de zijkant terechtgekomen...
    Nog een poging dan maar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou, ik heb de moed opgegeven met dit wolkje, de link komt overal terecht, behalve op de goede plek, snik

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In je Deliciousaccount naar settings - blogging - network badges. Daar wolk bewerken naar eigen keus en vervolgens de HTML-code kopiëren naar:
    Je blog - aanpassen - gadget toevoegen - HTML/JavaScript.
    En dat nieuwe blokje kan je dan naar de gewenste plek slepen.
    Dit alles ipv de code in een berichtje plakken.
    Of had je dit alles al gedaan en zit het probleem ergens anders??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bedankt Sylvie, ik dacht steeds dat dat het niet kon zijn, maarre, 't is voormekaar!!

    BeantwoordenVerwijderen