dinsdag 17 november 2009

ding 15, podcasts

dit podcastdingetje (ik zeg steeds per ongeluk postcard) is ideaal, ik kan nl nooit de goeie radiozender vinden op het goede moment, bijv. net als er een vriendin op is met een indrukwekkend interview of een vriend met z'n wekelijks boekenpraatje, ik luister niet meer zo vaak naar de (echte) radio en zet ook bijna nooit meer een cd'tje op, youtube is veel handiger tegenwoordig en dat wekelijkse boekenprogramma op de radio luisterde ik sowieso al via internet, maar dan via de website van grootnieuwsradio, ook al zo handig, kortom ik weet nu hoe ik radio op maat kan luisteren, weet zelfs waar ik de oortjes in moet pluggen, zodat m'n huisgenoten hun eigen ding kunnen doen, leuk!

1 opmerking:

  1. Heb je bij YouTube al een eigen account? En heb je daar al al die leuke/mooie/ontroerende/enz. (muziek)filmpjes in opgeslagen? Ik vind dat echt een leuke toepassing.

    Las ik het goed bij Nel P.: kom jij di 1-12 naar het complok? Zo ja: leuk!

    BeantwoordenVerwijderen