dinsdag 17 november 2009

ding 16, youtube

van youtube was ik al een tijdje fan, maar van biblio tube had ik nog nooit gehoord, amazing & funny, ik moet er nog wel even achter komen hoe je hier handig kunt zoeken, maar misschien moet je een account hebben bij biblio tube??
enne, ik kijk een beetje jaloers naar Heleen haar blog, waar ze zo mooi een paar youtube filmpjes in heeft geplakt, dit krijg ik niet voorelkaar

leuk dat we binnenkort een keer bijelkaar komen om wat dingen te bespreken, ik ben soms wat te oppervlakkig bezig, what else is new, even snuffelen hier, even koekeloeren daar, waardoor ik soms de grote lijnen niet meer zie, ik heb hier natuurlijk ook het nadeel dat ik de computer moet delen met m'n huisgenoten, niet alleen qua tijd maar ook qua startpag. maar ik heb me nu voorgenomen om voortaan gewoon met m'n igoogle op te starten, zodat ik niet steeds vergeet in m'n gmailbox te kijken, groetjes & tot dinges

1 opmerking:

  1. YouTubefilmpjes in je blog zetten is dus alvast één punt wat we dinsdag gaan bespreken, begrijp ik. Nog andere dingen?

    Heb je op die timeshare-pc van jullie een eigen account? Zo ja, dan kan je iGoogle als startpagina instellen. Gmail is overigens te koppelen aan een ander mailadres, zodat die mail doorgestuurd wordt. Handig en tijdbesparend: ik kijk zelden in mijn gmail-box; heb het zelfs niet als widget in mijn iGooglepagina staan.

    CU dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen