zaterdag 14 november 2009

ding 14, instant messaging

dit ding is niet echt mijn favorietje, hoewel ik hem nu wel (tijdelijk?) heb toegevoegd aan m'n blog, dus wie es wil proberen met me te chatten: feel free! destijds heb ik de msn-trein gemist, maar via hyves ben ik wel bekend met het chatfenomeen, voor mij is het veel aantrekkelijker om te krabbelen, te tikken of berichtjes achter te laten, op hyves, mail of twitter, dat kun je even snel tussendoor doen op (vreemde) tijdstippen die jou goed uitkomen, voor chatten en bellen geldt dat je gelijktijdig kontakt hebt, als ik daaraan begin doe ik de hele dag niks anders meer, dus privé, nou nee
maar voor de bieb kan het wel interessant zijn om een online inlichtingen service te hebben, helemaal web 2.0, en dan natuurlijk niet alleen tijdens openingstijden, ha
trouwens, kun je bij Aladin alleen chatten via msn??

2 opmerkingen:

  1. Hoi Bonbon, ik voel met je mee. Ik heb nu ook een chatding op het blog, maar ik ben er, ja- hoe zeg je dat- "ráár mee".
    Zijn wij er niet aan toe, of is het WWW2.0 niet toe aan ons?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de cursus heb ik indertijd ook zo'n googletalkvenstertje (scrabblewoord met extra bonuspunten!) op mijn blog gezet. Maar ik chat al heel lang niet meer. Ooit, en nu heb ik het over ruim 6 jr. geleden, chatte ik redelijk intensief via MSN. Nu zijn twitter en skype daarvoor in de plaats gekomen.
    Oftewel, zoals mijn schoondochter zo mooi zei: chatten is zóóó 2002!

    BeantwoordenVerwijderen